Мегалайн
Товариство з обмеженою відповідальністю
"Мегалайн"

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів.

Доступ до мережі Інтернет

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення Рівень, який встановлений центральним ограном виконавчої влади в галузі зв`язку (ЦОВЗ) Досягнутий рівень за 2020 рік станом на 31.12.2020
1 Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаний за нормовий час не менше 65% 99.9%
2 Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) не більше ніж 1% 0%
3 Час затримки передачі даних в один бік невстановлено 2 мілісекунд
4 Відсоток відмов реєстрацій у мережі не більше ніж 10% 0,03%
5 Відсоток успішних реєстрацій у мережі не менше ніж 90% 99.9%